Alla inlägg den 26 april 2012

Av niklas bergqvist - 26 april 2012 21:17

Ja men jag får väll börja blogga igen var ju ett tag sen senast. Så vad har jag gjort på senaste undrar ni nog och svaret är jag har varit sjuk för det mesta så vargarna har ju fått ströva fritt och nu ligger dom i hård träning http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14736001.ab  lunchdopp nja skulle inte tro det va skulle kört på vargen ja. Nä men annars är det bra kanske ska bli en dokumentär om mig och vargarna. Jaja vad har jag gjort idag då? Nä jag har varit på skolan och gjort historia prov gick kungligt nä men det gick väll okej. Ja så har jag varit ute och test filmat inför dokumentären som man kanske ska göra. Men det blir först om några månader i så fall. Lärt mig använda
punkter jag duktig jag är, kanske inte är perfekt placerade men va fan är bara maniska ja kan inte göra allt perfekt. Kan inte göra något perfekt men det är en annan femma som inte jag har höhö. Nä men Sverige förlorade mot Tjeckien i ishockey inte för att det har något med min blogg att göra men men det är min blogg så jag skriver vad fan jag vill. Vad
mer har hänt då tro, har gjort nationella provet i svenska b gick sådär hoppas på ett g. Nä nu blev jag sugen på kaffe så hörs till vecka och jag ska börja lägga ut fler inlägg.           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du vilja se en dokumentär om mig och vargarna
 ja
 nej
 Nej så klart skulle aldrig vilja sen en film om dig
 Vet inte kanske om jag har tråkigt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards