Alla inlägg under oktober 2012

Av niklas bergqvist - 26 oktober 2012 18:16

Ja fan alltså jag är tillbacks jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag men varg jävlarna fick ju tag i mig och har hållet mig fången. Men som tur är vargarna så jävla dumma så jag lyckades fly. När jag äntligen kom hem upptäckte jag till min fasa att vargarna hade tagit över stora delar som jag kontrollerade förut Arvid har hållit dom borta så gott som han kunnat men jag kommer behöva förstärkning för att pressa tillbacks helvetesvargen och jag har den perfekta kandidaten jag avslöjar inget än eftersom han fortfarande ligger i hård träning och jag vill inte att varg jävlarna ska anfalla han innan han har slutfört sin träning så vi hörs till veckan om inte vargen får mig igen för dom är fan överallt nu tängte göra en lessen gubbe men jag vet fan inte hur man gör.... Men punkten har jag kvar iallafall

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du vilja se en dokumentär om mig och vargarna
 ja
 nej
 Nej så klart skulle aldrig vilja sen en film om dig
 Vet inte kanske om jag har tråkigt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards