Alla inlägg den 3 april 2012

Av niklas bergqvist - 3 april 2012 16:43

Nu går det inte bra nu måste man köpa en ny generator till bilen också och om inte det är nog så får man se den här artikeln http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14626931.ab vad fan tänker dom på vargarna samlar just nu och börjar planera deras invasion av jorden och nu vill dom ta hit fler vargar inte kommer jag att klara av att hålla alla dom här vargarna i schack eller det är nog ute med oss om jag inte får någon hjälp med att hålla dom i schack nä nu ska jag gå och duscha hörs till veckan

Av niklas bergqvist - 3 april 2012 13:14

Idag blev det big boy till luche Var ingen höjdare sen åkte jag hem med Viktor och Sunkan och såg på lite tv nu sitter man på skolan såg en varg på väg till skolan dom jävlarn spionerar på mig men gör politikern något åt det NEJ enda anledningen till att dom inte har fått tag i mig är för att jag har bil men med dagens jävla bensin priser har man ju snart inte råd att tanka och dom jävla bensin priserna bara stiger. Nä men nu har jag äntligen städat ut julen ur skåpet nja lite seg får man väll ändå vara ingen lag som förbjuder det än.

Av niklas bergqvist - 3 april 2012 10:19

hallå där nu har jag varit på historian gick inte bra det ska ni veta och nu har vi samhälle men läraren är inte här och alla vill dra men jag sa NEJ vi ska stanna så att jag hinner blogga lite men det är många som klagar på min stavning men jag har väll adrig fått något plus i kanten för min stavning, men det är väll lite roligt med fel stavningar det är ju någon som måste vara dålig på att stava också hörs till veckan

Av niklas bergqvist - 3 april 2012 07:49

God morgon idag när jag vaknade var det en varg jävel som satt och spionera på mig så jag tog bössan och blåste bort huvet på han Inge mer mä de. Nä nu ska man kanske ta och åka in till skolan men först ska jag på maken och tanka tror jag fy fan bensinen är så jävla dyr så man har ju snart inte råd att köra längre och inget gör politikerna och vargarna samlar sina arméer men lyssnar politikerna på mig NEJ dom kallar bara på vakterna som slänger ut mig. Men det är ju 2012 så jorden ska ju gå under och allt är vargarnas fel jävla vargar jag hatar vargar.

Av niklas bergqvist - 3 april 2012 00:27

jag funderar på att ha en fråge stund någon dag och undrar om ni som läser den här bloggen skulle vara intresserade att ha något i den stillen för om det inte finns något intresse är det ingen ide att ha en fråge stund hörs till veckan


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du vilja se en dokumentär om mig och vargarna
 ja
 nej
 Nej så klart skulle aldrig vilja sen en film om dig
 Vet inte kanske om jag har tråkigt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards