Direktlänk till inlägg 7 april 2012

Har inte gjort något inlägg på länge

Av niklas bergqvist - 7 april 2012 20:40

Nu jävlar har inte gjort något inlägg på länge men jag har inte orkat igår vaknade man upp efter en rolig kväll på memento så tänkte jag ta det lungt och sitta vid datorn på kvällen men du ville Sunkan att jag skulle hänga med han ut och köra. Var roligt att hänga med han men det var lite dött på körningar och nu har man åkt till Evelina och efter en fin middag hemma och bilen står fortfarande men idag fick man låna farsan bil eftersom han skulle på fest så man får väll se vart man åker kanske åker och spionerar på vargarna dom har ju flyttat sitt läger så jag måste ju hitta det varg jävlar hörs till veckan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av niklas bergqvist - 26 oktober 2012 18:16

Ja fan alltså jag är tillbacks jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag men varg jävlarna fick ju tag i mig och har hållet mig fången. Men som tur är vargarna så jävla dumma så jag lyckades fly. När jag äntligen kom hem upptäckte jag...

?

Av niklas bergqvist - 17 maj 2012 02:14

hatar att hitta på en rubrik men skit samma. Mösspåtagningsfest har man varit på gott om brudar och snygga också men är intresserad i en annan. Ni k bry liksom ni vill inte lässa om mig ni vill läsa om varg jävlarna. Sitter och äter en big mac och ef...

Av niklas bergqvist - 15 maj 2012 19:00

Sitter och försöker göra religions uppgifter men går fan inte jag fattar inte, och folk som tror på gud och allt sånt förlåt men ni är inte riktigt 100 ni tror på det folk sa för 2000år sen, ingen har någonsin sett gud och det finns ingabevis för att...

Av niklas bergqvist - 7 maj 2012 22:20

Nä men nu är jag här igen. Det var ju jätte roligt nä men vad har jag gjort frågar ni er och det ska jag säga er. Idag har jag pluggat historia andra världskriget och den här Hitler kan inte fått några jul klappar av tomten det kan jag säga er. Nä me...

Av niklas bergqvist - 2 maj 2012 22:14

Ja då var det dags igen har ju inte haft tid att blogga så mycke var ju sjuk en vecka så det är fullt av varg som jag måste ta hand om. Dom är ju så jävla fula varg jävlarna det ska ni veta punkt får skriva punkt hittar inte punkt knapen tror att han...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du vilja se en dokumentär om mig och vargarna
 ja
 nej
 Nej så klart skulle aldrig vilja sen en film om dig
 Vet inte kanske om jag har tråkigt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards