Alla inlägg den 4 april 2012

Av niklas bergqvist - 4 april 2012 17:28

nu är jag här igen idag sov man över vilket jag är jävligt bra på det ska ni veta sen blev det att åka ner på stan och äta lunch på subway med evelina eller jag åt och hon kollade på för hon hade redan ätit idag är det många som har klagat på att jag inte har gjort några inlägg så förlåt jag är ny med bloggandet så det blir ju inte alltid rätt men se åkte jag in till skolan för att ha elkvalite tror jag och efter det kraftelektronikkretsar med kent så fick man tillbacks provet idag också vilket man klarade sen slutade jag. så gick jag med evelina och frida på stan för frida skulle ha några kläder till rosa dagen vilket min klass skiter i helt rätt sen åkte jag bussen hem för att bilen fortfarande är trasig och nu ska jag gå up och äta mat som min far har gjort justa dom klaggar även på att jag inte andvänder punkter så här kommer ett par ................ tror det räcker hör till veckan

Av niklas bergqvist - 4 april 2012 01:00

Nä idag blev det sitta hemma vid datorn och spela lite skönt att göra det ibland också men undra om man ska ta och sova lite så att man orkar up på skolan kanske få gå och leta up Arvid och lägga sig och gosa lite med värdens bäst katt han har haft en jobbig dag idag han har ju varit ute och spionerat på vargarna ska väll sätta sig imorgon och höra vad han har fått reda på om vargarnas nästa drag planering är viktig mot vargarna dom är smarta dom inte ofta man tar dom på sängen för dom sover inte i sängar hahaha rolig man är då nä men vargar är ett seriöst problem och måste tas på största allvar nä orkar inte skriva något mer hörs till veckan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du vilja se en dokumentär om mig och vargarna
 ja
 nej
 Nej så klart skulle aldrig vilja sen en film om dig
 Vet inte kanske om jag har tråkigt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards