Alla inlägg den 15 maj 2012

Av niklas bergqvist - 15 maj 2012 19:00

Sitter och försöker göra religions uppgifter men går fan inte jag fattar inte, och folk som tror på gud och allt sånt förlåt men ni är inte riktigt 100 ni tror på det folk sa för 2000år sen, ingen har någonsin sett gud och det finns inga
bevis för att han finns men han finns, nä men jag har superkrafter jag också jag kan flyga och lyfta hus med lillfingret men jag har inte vist det för någon och det finns inga bevis för det men jag kan göra det. Vist gud kan finnas men jag kan ha superkrafter också finns lika mycke bevis för att jag har superkrafter som att gud finns. Vist jag skulle kunna tro på gud om det skulle finnas några bevis för att han finns och med bevis menar jag inte det någon sa för 2000år sen. Fan hatar nästan region lika mycke som jag hatar vargar hahaha trodde ni på den finns inget i närheten av vargarna jag hatar dom. Nä men du nu gick det förbi någon här ute med en jaka som såg ut som en regnbåge. Nä kanske skiter i det här och ser på lite hockey istället och facebook blir fan galen på
det så fort man tar upp facebook ser man hur många gillningar för det här gilla det har, gilla det här inom 3secunder för fan kan dom lägga ner jag skiter i om det är någon som sitter vid en gravsten och jag skiter i gamla filmer och
serier och allt som dom vill att man ska gilla och det här vill du ha 2000 friend requests NEJ jag vill inte ha några jävla randoms friend requsts och hur jävla lång tid skulle det inte ta och acceptera alla???. Vad ska du ha alla
friend requsts för? Nä fan nu går jag och ser på hockey och laddar för mösspåtagningen. SGT(skjut gräv tig) hörs till veckan

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du vilja se en dokumentär om mig och vargarna
 ja
 nej
 Nej så klart skulle aldrig vilja sen en film om dig
 Vet inte kanske om jag har tråkigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards