Alla inlägg den 2 maj 2012

Av niklas bergqvist - 2 maj 2012 22:14

Ja då var det dags igen har ju inte haft tid att blogga så mycke var ju sjuk en vecka så det är fullt av varg som jag måste ta hand om. Dom är ju så jävla fula varg jävlarna det ska ni veta punkt får skriva punkt hittar inte punkt knapen tror att han har gömt sig för mig ska skjuta han när jag hittar han den jäveln punkt vad mer har jag gjort? Nja inte så mycke tror
jag punkt hmmm nja så mycke har jag väll inte gjort ju justa fan idag har jag suttit och gjort svenska läxa fy fan vad bra det gick starkt ig nä men g hoppas jag på punkt har inte druckit något kaffe idag viste ni inte va nä se där får
ju lite ny information punkt nä men se på fan här gömmer sig ju punkt knapen …… se hitta han ja skjuter han sen när jag är klar men bloggandet. Nä men jag skjutsade hem Anton idag ja till långsjön  där han bor finns inge varg där inte det har jag set till men i alla fall var ju en rolig liten åktur . Något som jag glömt? Nä inte? Bra då. Då säger jag hörs
till vecka

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du vilja se en dokumentär om mig och vargarna
 ja
 nej
 Nej så klart skulle aldrig vilja sen en film om dig
 Vet inte kanske om jag har tråkigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards